3.4 - Inschrijven & Annuleren - De aanbieder heeft mijn inschrijving geannuleerd. Wat kan ik nu doen?

Startgarantie

Niet elke opleiding heeft een startgarantie. De aanbieders die wel een startgarantie hebben, geven dit ook expliciet aan op de trainingspagina bij hun startdata. Hieronder zie je een voorbeeld.

Wanneer een aanbieder dit niet heeft bij hun startdata, kan het beteken dat zij geen startgarantie bieden.

De opleiding is geannuleerd, wat nu?

In eerste instantie stimuleren wij je om samen met de aanbieder een oplossing te zoeken. Dit kan zijn door bijvoorbeeld op een andere locatie of op een andere datum deel te nemen. Mocht dit niet haalbaar zijn, overleg dit met de aanbieder en annuleer daarna je inschrijving binnen je profiel. Heb je hulp nodig bij het vinden van een alternatief? Neem dan contact op met de Springest Leeradviseurs. 

De opleiding is geannuleerd, maar ik heb een budget dat geldig is tot een bepaalde tijd, wat nu?

Het kan voorkomen dat op een latere datum of op een andere locatie deelnemen niet goed voor jou uitkomt. Annuleer de opleiding binnen je profiel. Afhankelijk van de aanbieders voorwaarden, wordt het budget direct terug gezet op je profiel.  Nu kan je je budget gebruiken voor andere leerproducten.

De opleiding is geannuleerd, maar mijn budget is al verlopen, wat nu?

Als het niet mogelijk is om deel te nemen op een later moment, of op een andere locatie dan zal je de opleiding alsnog moeten annuleren binnen je profiel. Omdat wij geen beslissingen kunnen maken over verlopen budgetten, raden wij je aan om hierover contact op te nemen met je HR afdeling. 

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback. Als je nog vragen hebt: stel ze gerust hieronder. Sorry, je feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op