3.2 - Inschrijven & Annuleren - Hoe schrijf ik me in voor coaching?

Op dit moment worden coachingstrajecten op de volgende twee manier beschikbaar gemaakt op het portaal:
  • Via een incompany / maatwerk product.
  • De medewerker volgt dan het incompany /  maatwerk proces om een traject aan te vragen.

Via een pakket dat als open inschrijving is gepubliceerd.

De aanbieder zet bijvoorbeeld drie sessies of het hele pakket online. Medewerkers kunnen zich hiervoor vrij inschrijven. De aanbieder kan meerdere pakketten online zetten, welke dan allemaal een vaste prijs hebben. Deze manier komt het vaakst voor en blijkt het beste te werken. 
Dit ziet er in de zoekresultaten als volgt uit:

  1. De medewerker zoekt het product 
  2. De medewerker vergelijkt en selecteert het product dat het beste bij de leerwens past
  3. De medewerker schrijft zich in voor het coachingpakket

Vaak zetten aanbieders ook losse sessies online. Als het pakket dus niet voldoende was, kan er vervolgens voor losse sessies worden ingeschreven.

Is het mogelijk om een gratis intake aan bieden of aan te vragen?

Ja, dat is mogelijk. De aanbieder kan een gratis product aanmaken, genaamd "intake gesprek". Hiervoor kunnen medewerkers zich dan vrij inschrijven. De medewerker kan naargelang de intake er dan voor kiezen om zich in te schrijven voor bijvoorbeeld een van de pakketten via het portaal. Als de medewerker een specifiek pakket wilt afnemen, moet de aanbieder dit online zetten op het platform.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback. Als je nog vragen hebt: stel ze gerust hieronder. Sorry, je feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op