4.4 - Aanvraag buiten catalogus - Wat gebeurt er nadat ik het Niet Gevonden formulier heb ingevuld?

Je hebt het Niet Gevonden formulier ingevuld, en je wilt je inschrijving zo snel mogelijk in orde maken. Dat is te begrijpen, maar toch kan het een aantal dagen duren voordat je inschrijving volledig is bevestigd. Hoe ziet het proces eruit, en wat kan je als medewerker verwachten?
  1. Vul het Niet Gevonden formulier in
  2. Springest beoordeelt je aanvraag op compleetheid en haalbaarheid:
    1. Compleetheid:
      Is de aanvraag compleet ingevuld? We nemen je aanvraag in behandeling. Hierover ontvang je geen bericht. 
      Is de aanvraag niet compleet ingevuld? We nemen je aanvraag niet in behandeling. Je ontvangt bericht van Springest om je aanvraag te verbeteren.
      Ben je ingeschreven bij de opleider? We nemen je aanvraag niet in behandeling, of vragen je de inschrijving bij de opleider te annuleren.
    2. Haalbaarheid:
      Helaas kan Springest niet alle aangevraagde leerproducten op het leerplatform worden gezet. In de volgende gevallen is het voor Springest helaas niet mogelijk om de aanvraag te verwerken:
    • Leerproducten met doorlopende abonnementen & memberships
    • Leerproducten waarbij betaling dmv automatische incasso’s is vereist
    • Leerproducten waarbij er geen factuur kan worden opgesteld voor de opleiding of waarbij de factuur niet aan derde partijen gestuurd kan worden
    • Leerproducten met (buitenlandse) betalingen met creditcard en/of Paypal
    • Directe betalingen met iDEAL
    • Opleidingen waar de medewerker zelf al een betaling gedaan heeft
    • Bekostigd onderwijs: Opleidingen waarbij de aanmelding voor de opleiding via Studielink (https://help.studielink.nl/nl/) verloopt. Denk aan officiële opleidingen van hogescholen en universiteiten
  3. Kan Springest de aanvraag wél verwerken? Dan publiceert Springest het leerproduct en stuurt je de inschrijflink

  4. Je doet een inschrijvingsaanvraag.
    Indien van toepassing, wordt je aanvraag eerst ter goedkeuring naar je manager(s) verstuurd. 

  5. Inschrijvingsaanvraag wordt naar de aanbieder verstuurd. Deze moet akkoord gaan met de voorwaarden die vanuit ons en je werkgever aan de inschrijving worden gesteld. Denk hierbij aan het accepteren van de betalingstermijn, en het factuurverwerkingsproces.

  6. Aanbieder accepteert voorwaarden

  7. Inschrijving wordt bevestigd

Je kunt de status van je aanvraag altijd terugvinden in je Mijn Springest omgeving. 

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback. Als je nog vragen hebt: stel ze gerust hieronder. Sorry, je feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op