4.4 - Aanvraag buiten catalogus - Wat gebeurt er nadat ik het Niet Gevonden formulier heb ingevuld?

Je hebt het Niet Gevonden formulier ingevuld, en je wilt je inschrijving zo snel mogelijk in orde maken. Dat is te begrijpen, maar toch kan het een aantal dagen duren voordat je inschrijving volledig is bevestigd. Hoe ziet het proces eruit, en wat kan je als medewerker verwachten?
  1. Vul het Niet Gevonden formulier in
  2. Springest beoordeelt je aanvraag.
    Is de aanvraag compleet ingevuld? We nemen je aanvraag in behandeling. Hierover ontvang je geen bericht. 
    Is de aanvraag niet compleet ingevuld? We nemen je aanvraag niet in behandeling. Je ontvangt bericht van Springest om je aanvraag te verbeteren.
    Ben je ingeschreven bij de opleider? We nemen je aanvraag niet in behandeling, of vragen je de inschrijving bij de opleider te annuleren.
  3. Springest publiceert het leerproduct en stuurt je de inschrijflink
  4. Je doet een inschrijvingsaanvraag.
    Indien van toepassing, wordt je aanvraag eerst ter goedkeuring naar je manager(s) verstuurd. 
  5. Inschrijvingsaanvraag wordt naar de aanbieder verstuurd. Deze moet akkoord gaan met de voorwaarden die vanuit ons en je werkgever aan de inschrijving worden gesteld. Denk hierbij aan het accepteren van de betalingstermijn, en het factuurverwerkingsproces.
  6. Aanbieder accepteert voorwaarden
  7. Inschrijving wordt bevestigd

Je kunt de status van je aanvraag altijd terugvinden in je Mijn Springest omgeving. 

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback. Als je nog vragen hebt: stel ze gerust hieronder. Sorry, je feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op