Facturatie: Wie betaalt de factuur en wat is de betaaltermijn?

Het proces verloopt als volgt:

  1. Schrijf je in via jouw leerportaal
  2. Je inschrijving wordt doorgestuurd naar de aanbieder
  3. De aanbieder maakt een factuur op aan de hand van ontvangen facturatie instructies
  4. De aanbieder uploadt de factuur bij Springest in het systeem
  5. Springest controleert & accepteert de factuur indien deze correct is
  6. Springest bundelt de facturen van een bepaalde periode en stuurt dit betaaloverzicht naar jouw werkgever
  7. Je werkgever betaalt het gehele betaaloverzicht aan Springest
  8. Springest betaalt de losse facturen uit aan aanbieders

De betalingstermijn is afhankelijk van de afspraken die we met jouw werkgever hebben. In de meeste gevallen is dat 60 dagen vanaf het moment dat de juiste factuur in het Springest systeem staat.

Jij hoeft als werknemer dus geen actie te ondernemen om de betaling voor je opleiding in gang te zetten.  

Heb je toch een factuur ontvangen van de aanbieder? Vul dan dit formulier in. Wij zorgen er dan voor dat de factuur op de juiste manier wordt verwerkt

Vraagt de aanbieder aan jou wanneer de factuur betaald wordt? Jij hoeft hierin geen actie te ondernemen. Springest en aanbieders hebben afspraken gemaakt over betalingen. Hier hoef jij niet tussen te staan. Je kunt de aanbieder doorverwijzen naar Springest. Aanbieders kunnen contact met ons opnemen op support@springest.nl

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback. Als je nog vragen hebt: stel ze gerust hieronder. Sorry, je feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op