5.2 - Facturatie & Betaling - Ik heb als deelnemer / medewerker de factuur ontvangen van de aanbieder, wat moet ik hiermee doen?

Zoals je in dit artikel kunt lezen, zou jij geen actie hoeven ondernemen om je inschrijving betaald te krijgen. Toch gebeurt het nog eens dat de aanbieder de factuur naar jou als deelnemer verstuurt. Dit kan verschillende redenen hebben:

  • De factuur wordt automatisch verstuurd naar het emailadres van de deelnemer
  • De aanbieder is niet op de hoogte van het het proces 

Als je een factuur hebt ontvangen, kun je dit formulier invullen. Een bericht met upload instructies wordt naar de aanbieder verstuurd. Indien nodig, nemen wij contact op met de aanbieder om ze te begeleiden bij het proces, of te kijken naar structurele verbeteringen in de samenwerking.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback. Als je nog vragen hebt: stel ze gerust hieronder. Sorry, je feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op