6.2 - Facturatie & Betalingen - Ik heb als site eigenaar een factuur ontvangen. Waar kan ik deze naartoe versturen?

 Soms ontvangt de HR afdeling of de medewerker een factuur van de aanbieder. Dit kan verschillende redenen hebben:

  • De factuur wordt automatisch verstuurd naar het emailadres van de deelnemer
  • De aanbieder is niet op de hoogte van het het proces 
  • De medewerker heeft het proces niet gevolgd, en heeft zich direct bij de aanbieder ingeschreven.

Als je een factuur hebt ontvangen, controleer dan eerst of de medewerker zich heeft ingeschreven via jullie portaal.

  1. Ga naar de admin omgeving
  2. Ga naar het tabblad "Inschrijvingsaanvragen"
  3. Pas de datums aan
  4. Zoek op naam van de medewerker

Als de medewerker zich via het portaal heeft ingeschreven, krijg je de inschrijving als resultaat te zien.

Als de medewerker zich heeft ingeschreven via het leerportaal, kun je dit formulier invullen. Een bericht met instructies wordt naar de aanbieder verstuurd. Indien nodig, nemen wij contact op met de aanbieder om ze te begeleiden bij het proces, of te kijken naar structurele verbeteringen in de samenwerking.

Als de medewerker zich niet heeft ingeschreven via het leerportaal, ligt het aan de afspraken die er zijn tussen jullie en Springest. Is dit niet duidelijk voor je? Neem dan contact op met je Customer Success manager.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback. Als je nog vragen hebt: stel ze gerust hieronder. Sorry, je feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.