1.6 - Aanbodbeheer - Hoe kan ik als site eigenaar een nieuwe aanbieder aan het portaal laten toevoegen?

Willen jullie een nieuwe preferred supplier aan het aanbod toevoegen? Vul het formulier in, en Springest neemt contact op met de aanbieder. 

Waarom hebben we bepaalde informatie nodig voor we de aanvraag in behandeling nemen?

  1. In welke mate is het belangrijk dat deze opleider wordt toegevoegd?
    Dit helpt ons in het bepalen van de urgentie van de aanvraag, en welke prioriteit dit krijgt bij het verwerken van de preferred supplier aanvragen. 
  2. Producten - Vakgebied aanbieder 
    Deze informatie is voor ons nuttig, omdat we eventueel al een goede, alternatieve aanbieder met interessante kortingsafspraken in ons aanbod hebben staan. 
  3. Huidige kortingsafspraken
    Als jullie al een samenwerking met de aanbieder hebben, en daarbij ook kortingsafspraken hebben gemaakt, is dit nuttige informatie voor tijdens de onderhandelingsgesprekken. Eventueel kunnen we ook de huidige kortingsafspraken overnemen. 
  4. Afname 2018 & Spend 2018 * 
    Dit helpt ons in het gesprek met de aanbieder, omdat het iets zegt over de relatie die jullie met de aanbieder hebben. Dit is verder ook belangrijke informatie voor het bepalen van de urgentie. Is de spend hoog, en zijn er veel werknemers afhankelijk van het aanbod van deze aanbieder? De aanvraag krijgt dan hogere prioriteit dan een aanbieder waarbij enkele producten per jaar worden afgenomen. 
Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback. Als je nog vragen hebt: stel ze gerust hieronder. Sorry, je feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.