5.5 - Inschrijvingen - Hoe kan ik een inschrijving goedkeuren als beheerder?

Indien er een goedkeuringsflow is ingesteld, ontvangt de manager automatisch een bericht per e-mail wanneer een medewerker zich inschrijft voor een opleiding. Om inschrijvingen goed te keuren, dient de manager in te loggen op het leerportaal met haar of zijn eigen 'Mijn Springest-account'. Meer over goedkeuring geven als manager, vind je in dit  helpdesk-artikel

Mocht de betreffende manager afwezig zijn, kun je de inschrijving ook als beheerder goedkeuren via de admin-omgeving. Dit gaat als volgt:

Een inschrijving goedkeuren via de admin als beheerder

  1. Ga naar jouw admin-omgeving
  2. Ga naar 'Leads & Bookings and select 'Booking Requests' in the dropdown menu. 

  3. Gebruik de filters om een inschrijvingsaanvraag op te zoeken of zoek een medewerker op via de zoekbalk.

  4. Klik op het oogje om een specifieke inschrijving te bekijken.

  5. Bij het kopje 'managers' kun je vervolgens de inschrijving goedkeuren of afwijzen. Let er op dat de managers op de hoogte zijn van eventuele goedkeuringen die je hier doet.


Wat te doen als een manager niet meer werkzaam is bij de organisatie? 

Indien een manager die goedkeuring dient te verlenen de organisatie verlaat, is het van belang dat de goedkeuringsflow aan een andere manager wordt gekoppeld. Dit kan worden opgelost middels een nieuwe medewerker import. De goedkeurende manager dient hierin dan vervangen te worden door een andere manager. 

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback. Als je nog vragen hebt: stel ze gerust hieronder. Sorry, je feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op