8.1 - Homepage layout - Lijsten maken en delen op de homepage

Het is mogelijk om medewerkers te attenderen op bepaalde trainingen of cursussen. Maak daarvoor gebruik van de lijsten die je kunt maken in jouw leerplatform. Elke lijst die je aanmaakt, kun je delen met collega's. 

 Lijsten maken

  1. Log in op het leerplatform met je Mijn Springest-account (dus niet in de admin!) 
  2. Zoek de training op die je wilt toevoegen.  
  3. Klik op het hartvormige icoontje, onder het prijsoverzicht. 
  4. Vink de gewenste lijst aan. Je kan bij deze stap ook een nieuwe lijst aanmaken. 
  5. Het leerproduct is nu aan een lijst toegevoegd.
Je kunt de lijst een nieuwe naam geven, trainingen toevoegen of verwijderen en een beschrijving aan de lijst toevoegen onder  het tabblad 'Lijsten' in jouw Mijn Springest overzicht. 

Lijsten delen  

  1. Log in als site eigenaar in de admin-omgeving van jouw leerplatform 
  2. Ga in het tabblad 'Systeem' en klik op "Lists",    
  3. Selecteer de lijst die je wilt toevoegen aan de homepage door op het edit-icoontje te klikken achter de lijst 
  4. Vink het hokje naast "Toon op homepage" aan, en sla de lijst op.
Je ziet de aanbevolen trainingen nu terug op de  homepage van jouw leerplatform.
Als je een lijst niet langer op de homepage van jouw leerportal wilt weergeven, ga je in de admin-omgeving naar de betreffende lijst en vink je de optie 'Toon op homepage' uit. Zodra je op 'Opslaan' klikt wordt de lijst niet langer op de homepage van jouw leerportal weergegeven. 

Lees hier hoe je een lijst kunt delen met één of meerdere medewerkers afzonderlijk.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback. Als je nog vragen hebt: stel ze gerust hieronder. Sorry, je feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact met ons op Neem contact met ons op