Boekingsdetails wijzigen

Het is mogelijk om de boekingsdetails die doorgestuurd worden naar de opleider achteraf te wijzigen. 
Om de aangepaste gegevens naar de opleider te sturen, kun je na het doorvoeren van de wijzigingen de bevestigingsmail opnieuw versturen.

1. Log in als site eigenaar in de admin-omgeving van jouw Springest Go

2. Selecteer 'Leads & Inschrijvingen' in het tabblad 'Leads & Inschrijvingen' in het hoofdmenu

3. Selecteer de opleider waarnaar de inschrijving is verstuurd in het 'Aanbieder Overzicht'

4. Selecteer jouw eigen site in de drop down 'Sites'

5. Selecteer de periode waarbinnen de boeking is gedaan of klik op 'meer filters' om de boeking te zoeken op naam of e-mailadres, manager, afdeling of kostenplaats.

6. Klik op 'Zoeken'. 

7. Als je de inschrijving of conversie hebt gevonden, kun je klikken op het edit-icoontje aan de rechterkant. 

8. Pas de details van de boeking aan in de daarvoor bestemde velden. Om de wijzigingen te bewaren, klik je op 'opslaan'.

Let op: de wijzigingen worden niet automatisch doorgestuurd naar de opleider. Wil je de gegevens opnieuw toesturen, klik dan op 'resend e-mail to provider'. In het veld 'Comment' kun je een boodschap voor de opleider achterlaten om toe te lichten waarom deze boeking opnieuw wordt toegestuurd.

Heeft dit je vraag beantwoord? Bedankt voor je feedback. Als je nog vragen hebt: stel ze gerust hieronder. Sorry, je feedback kon niet worden verstuurd. Probeer het later nog eens.